Tambah baik Pendaftaran Keahlian Kelab Anda: Untuk Semua Jenis Kelab

Dalam cara kerja pengurusan kelab yang sentiasa akan bertambah ahli, setiap hari menguruskan maklumat ahli melalui Microsoft Excel yang rumit boleh dimudahkan dengan sistem online yang senang digunakan. Kami dengan bangganya melancarkan keahlian.online, satu sistem keahlian revolusioner yang direka untuk menyenangkan proses untuk kelab persatuan. Apa yang lebih menarik? Sistem ini ditawarkan secara PERCUMA kepada kelab yang mencari sistem pengurusan ahli yang mudah diuruskan.

Kelebihan sistem keahlian.online

Proses pendaftaran yang mudah

Tiada lagi kemasukan data yang meyusahkan atau penyimpanan rekod secara manual. Keahlian.online memudahkan proses pendaftaran keahlian. Persatuan dan kelab dapat mendaftarkan ahli secara online dengan mudah, tiada lagi keperluan untuk kerja-kerja kertas yang memakan masa. Begitu juga dengan ahli dapat mendaftarkan keahlian hanya secara online sahaja.

Kad keahlian maya

Keahlian.online boleh memaparkan kad keahlian digital untuk setiap ahli yang didaftarkan, boleh diakses pada bila-bila masa, di mana-mana sahaja. Ini bukan sahaja mengurangkan impak alam sekitar tetapi juga memastikan bahawa ahli mempunyai maklumat mereka di hujung jari.

Pangkalan data ahli pusat

Dengan keahlian.online, persatuan dan kelab tidak perlu menggunakan Microsoft Excel atau Google Sheets lagi. Sistem ini mengumpulkan semua maklumat ahli, menjadikannya mudah diakses dan diuruskan. Pangkalan data yang teratur ini memudahkan tugas pentadbiran dan meningkatkan kecekapan keseluruhan.

Keselamatan data dan kepatuhan privasi

Keahlian.online memberi keutamaan kepada keselamatan dan privasi maklumat ahli. Sistem kami menggunakan langkah-langkah keselamatan yang kukuh untuk melindungi data sensitif, memastikan pematuhan dengan peraturan privasi. Organisasi boleh yakin bahawa maklumat ahli mereka berada di tangan yang selamat.

Ikuti langkah-langkah ini untuk dapatkan sistem kami secara PERCUMA:

  1. Lawati laman web kami di Apruf
  2. Klik butang “Register Free”
  3. Isi borang pendek dengan butiran anda dan klik “Register”.
  4. Dan anda dah siap, akses sistem kami secara PERCUMA!

Jangan lepaskan peluang ini!

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Post

MEMBANGUN INSAN SEIMBANG MELALUI KOKURIKULUM: KELEBIHAN DAN KERJASAMA IBUBAPA-SEKOLAH

Next Post

CARA MEMASUKKAN DATA AHLI KE DALAM SISTEM KEAHLIAN ONLINE MENGGUNAKAN TEMPLAT

Related Posts